התקיים הכנס השנתי לשירות וחווית המטופל

הכנס שאורגן ע"י ענת גפני – מנהלת מערך השירות וחווית המטופל באיכילוב, התקיים בהשתתפות מנהלי.ות שירות ושיווק ממגוון ארגונים ברחבי הארץ, לרבות בתי החולים הגדולים וקופ"ח. בין מגוון ההרצאות: מחזון להצלחות במערך הדימות – פרופ' אריק בלשר; חשיבות ההקשבה – דנה גוטמן מנהלת מועדון יולדות; ד"ר אורי ארגוב – תכנית התערבות 360 מעלות; שינוי תהליך עבודה בחטיבה הכירורגית – פרופ' גיא להט; המסע הדיגיטלי של המטופל במלר"ד – גילת שרייבר; מערכי הדרכה אישיים להגברת מעורבות המטופל – פרופ' עידית מטות. כמו כן התקיים פאנל מטופלים בהנחיית היועצת האירגונית שרית בראון אינגל ופעילות חוויתית במ.ט.ס

לדברי פרופ' רוני גמזו: "המטרה המשותפת לכולנו הוא לתת למטופלים ולבני המשפחה שירות טוב ולשפרו עוד יותר. כולנו כהנהלה, צוות רפואי, מנהל ומשק  צריכים להשקיע יותר כדי להיות חדשניים לא רק ברפואה ובטכנולוגיה, אלא גם בחוויה העצמית של המטופל, כיצד הוא חווה את השירות. המטרה שלנו לחבר רפואה טובה עם חוויה טובה".

 

ענת גפני – מנהלת מערך שירות וחווית המטופל

יעל דרומי – סמנכ"לית שיווק ושירות

פרופ' עידית מטות – מנהלת מערך הרדמה, טיפול נמרץ וכאב ומנהלת האגף הכירורגי

פרופ אריק בלשר – מנהל מערך הדימות

 

גילת שרייבר – מנהלת טכנולוגיות ותשתיות רפואיות