התקיים באיכילוב כנס שהוקדש למטופל במרכז

הכנס אורגן על ידי חטיבת בתי החולים הממשלתיים בשיתוף מערך השירות וחווית המטופל באיכילוב.

במסגרת הכנס הוצגו עבודות העוסקות בחווית המטופל והמטפל וכן תערוכת פוסטרים.

פרופ' גיל פייר, משנה רפואי למנכ"ל וסמנכ"ל לענייני רופאים, ציין את חשיבות המילים חוויה אנושית. לדבריו: "לא עולם של שירות או מטופל במרכז אלא האינטראקציה בין מטופל- משפחה – מטפל.

מהפכת ה- AI והטמעה של טכנולוגיות משנה את האינטראקציה מרפואה פטרנליסטית להעצמת המטופל.

המשפחה והמטופל יודעים הרבה על המחלה ועל הטיפול. השימוש בבינה מלאכותית יכול לווסת ולתווך את התפיסה שלהם וכך צריך לעצב את חווית המטופל".

מרצים אורחים: צביקה רול – יועץ אסטרטגי לארגוני בריאות ומנכ"ל אר&אס קונספט שהציג את מהפכת חווית המטופל – המסע (האינסופי) מאיכות שירות לרפואה אנושית.

האמנית רות פתיר, הרצתה על אמנות טכנולוגיה והמרפאה הישראלית.

משתתפי הכנס הביעו שביעות רצון מהכלים והרעיונות החדשים שניתן כבר ליישם.