דיווח על אירוע חריג ישירות מהקמיליון

איך מדווחים?

נכנסים לגיליון המטופל הרלוונטי בקמיליון,

לוחצים על האייקון המסומן (ריבוע במילוי צהוב)

נפתח מסך הכולל את פרטי המטופל.ת

 

בלחיצה על כפתור "דיווח ארוע חריג", יפתח טופס הדיווח המוכר, הכולל:

פרטי המטופל.ת, שם המדווח, תאריך האירוע (ניתן לשנות את התאריך)

כל מה שנשאר הוא לסמן אם מדובר באירוע חריג או כמעט אירוע, מחלקה, תיאור קצר של האירוע ושליחה.

 

במקרים של תקלות טכניות בפתיחת היישום מתוך הקמיליון יש לפנות למוקד האפליקטיבי (קמיליון) 4040

לשאלות בנושא דיווח על ארועים חריגים ניתן לפנות אל צוות בטיחות המטופל:

  • יפה לילייב – yafal@tlvmc.gov.il
  • אפרת פרץ – efratp@tlvmc.gov.il
  • מוריה רוזנברג – moriyar@tlvmc.gov.il
  • ראיסה גבנטמכר – raisag@tlvmc.gov.il