צוות פניות הציבור השתתף בסדנת גישור

הסדנה העניקה לצוות פניות הציבור כלים מעולם הגישור לניהול מחלוקות וקונפליקטים באופן מקדם ומוסכם.

לדברי טניה עומר, מנהלת היחידה לפניות הציבור: "יזמנו את ההשתתפות בסדנה מתוך שאיפה שרכזי פניות הציבור יגיעו למחלקות על מנת לנהל הידברות פורייה וחיובית בין המטופלים, או בני משפחותיהם, לבין הצוותים הרפואיים במקרים של מחלוקת. במסגרת הסדנה ניתנה לצוות הדרכה וכלים שנועדו לשפר את יכולותיהם האישיות, להוביל, להשפיע ולהצליח לשנות את השיח במקרים בהם המטופל והצוות חלוקים על טיב השירות או על איכות הטיפול.

ההכשרה העניקה לרכזים כלים פרקטיים ברמה האישית והמקצועית, שיכללה את יכולותיהם להבנת סיטואציות מורכבות. המטרה היא להגדיר מחדש את המחלוקת, למפות את הצרכים ולהגיע לסיכום משותף מתוך זווית ראייה חדשה, שמבוססת על צרכי שני הצדדים ובניית תכנית להמשך. אני מצפה ומחכה לראות את הרכזים יוצאים לשטח ומסייעים בפתרון מחלוקות במחלקות בית החולים".