היום מתחילים – שירות הסיעים לרופאות.ים בתורנות

 

למי מיועד השירות? 🩺

השירות מיועד לרופאות ורופאים בתורנות – כולל מומחים, מתמחים וסטאז’רים – שכתובתם הרשומה במשאבי אנוש נמצאת עד 30 ק”מ מבית החולים. הזכאות היא למי שביצע.ה תורנות מלאה בלבד ולא עבור תורנות שליש או חצי.

מגניב! מתי זה מתחיל? 🚀

השירות יתחיל לפעול ב-4 ליוני 2025.

לאלו ימים אפשר להזמין הסעה? 📆

ניתן להזמין הסעה בכל ימות השבוע, גם לצורך הגעה לבית החולים בבוקר התורנות וגם לחזרה מבית החולים הביתה. לא ניתן להיעזר בשירות בימים בהם אינך בתורנות.

 

מהן שעות ההסעה? ⏰

הגעה לבית החולים: עד 7:30 בבוקר.
חזרה הביתה: ההסעה יוצאת מבית החולים בשעה 10:00, מה'סובה' – חניית אמבולנסים, קומה מינוס 1 במגדל אריסון.

 

איך מזמינים הסעה? 📝

את ההסעה מזמינים באמצעות אפליקציית MyWay שזמינה ל-Android ול-Apple.
לכל רופאה ורופא בביה״ח נפתח חשבון באפליקציה. הסבר לשימוש באפליקציה נמצא כאן.

 

עד מתי צריך להירשם? ⏳

עבור הסעות בימי חול – יש להירשם  עד 10:00 בבוקר יום לפני תחילת התורנות.
עבור הסעות בימי שישי, שבת וחגים: יש להירשם עד 10:00 בבוקר ביום חמישי.

 

אפשר להזמין בדקה ה־90? 📞

במקרים חריגים בלבד (כגון הקפצה לא מתוכננת לתורנות), ניתן ליצור קשר עם מוקד התחבורה עד השעה 21:00 בערב שלפני הנסיעה, בטלפון 03-6973170 / 03-6973332

מה אם צריך לבטל? ❌

ביטולי נסיעות ניתן לבצע דרך האפליקציה עד 10:00 בבוקר שלפני הנסיעה, ובמקרים חריגים טלפונית מול מוקד התחבורה עד 21:00 בערב שלפני הנסיעה.
❗ אי ביטול עלול לגרור חיוב כספי.

 

אפשר להירשם רק לנסיעה הלוך או רק חזור? 🔄

בטח! כל כיוון מוזמן בנפרד – אפשר להזמין רק נסיעה אחת אם רוצים.

 

מאיפה אוספים אותי? 📍

האיסוף יתבצע מנקודה על מסלול ההסעה, הנמצאת עד 500 מטר מביתך (כ-5 דקות הליכה), לפי כתובת המגורים המעודכנת במשאבי אנוש. נקודת האיסוף תופיע באפליקציה.

הנוסעים ברכבים המסחריים יוכלו לראות את מיקום הרכב בזמן אמת דרך האפליקציה, ממש כמו במשלוחים!

לעדכון כתובת המגורים בנתוני בית החולים, צרו קשר עם מרכז השירות לעובד.ת, טל: 2020 , 03-6972020.
במקרים חריגים, למשל לינה מחוץ לבית, צרו קשר עם מוקד התחבורה בטלפון 03-6973170 / 03-6973332 לתיאום חד-פעמי של איסוף מנקודה אחרת.

 

באיזה רכב ייקחו אותי? 🚐

ההסעה תתבצע ברכבים מסחריים נוחים וחדישים על ידי נהגי בית החולים.
במקרים מסוימים, כאשר מספר הנוסעים במסלול יהיה נמוך ורחוק ממסלולי נסיעה אחרים, תיתכן נסיעה במונית.

 

מה קורה אם אאחר להסעה? 😬

ההסעה לא תחכה מכיוון שמדובר בהסעה קבוצתית. והמתנה עלולה לפגוע בשאר הנוסעים. חשוב להגיע בזמן.

 

יש לי עוד שאלות. עם מי אפשר לדבר? 📞

ניתן לפנות למוקד התחבורה בטל:   03-6973332/3170.

בברכה
אגף משאבי אנוש ואגף התחבורה