מערכת קמיליון זמינה לעבודה שוטפת, למעט מספר ממשקים:
אופן טיפול עד לתקון הבעיה | משמעות | ממשק |
מעקב ורישום ידני עי הסיעוד | אין שידור רציף של מידע מהמוניטורים והמכונות השונות | מוניטורים שונים |
הנחיות : ניתן להיכנס ישירות לקאטו (קיצור דרך על שולחן העבודה) ולעדכן ידנית תוכנית טיפול למטופל קיים.
מומלץ שלא לפתוח תוכנית טיפול חדשה, למטופל שהיו לו העבר תוכניות טיפול.
לא ניתן להקים מטופל חדש בקאטו ולכן בהכרח נדרש לתת הנחיות ידניות.
|
אין מעבר מקמיליון ברמת מטופל | קאטו |
יש להיכנס דרך תפוסות בנמ"ר או דרך קיצור דרך על שולחן העבודה ישירות ל-AA | אין אפשרות לעבור מקמיליון | AA – הזמנת בדיקות מבורקדות |
מערך המיחשוב בשיתוף אלעד מטפלים בבעיות ברציפות, מתוך מטרה לפתור את הבעיות האקוטיות הללו.
להלן דגשים עיקריים בגרסה 8.5 כדי שלא תפנו למוקד לשווא:
- טעינת רכיבים- יש לשים לב שהמערכת טוענת בכל פעם קבוצה של רכיבים. ניתן לראות בראש הגליון כמה רכיבים נטענו
- אבחנות:
- שינוי בחיפוש- תיבה אחת לחיפוש אבחנה ולחיפוש קוד אבחנה. ניתן לחפש לפי תחילת אבחנה או חלק ממנה
- שינוי בכתיבת אבחנה- יש ללחוץ על ה+ בצד ימין להוספת אבחנה
- רשימת אבחנות- בעת הוספת אבחנה מופיע כברירת מחדל אבחנות מחלקתיות. בימים הראשונים לאחר השדרוג יופיע בחלק מהמחלקות רק הקטלוג הכללי של הICD. יש לבחור מהתיבה ICD DIAGNOSIS
- הוראות כלליות:
- הוספת הוראה- יש ללחוץ על ה+ להוספה
- חיפוש הוראה
- הוראות מהירות לא יופיעו כיוון שזה מכביד על המערכת. מחלקה שזה חשוב לה יכולה לשלוח רשימה של עד 15 הוראות
- רכיבי מעקב:
- הוספת מעקב- בלחיצה על ה+
- במידה ורוצים לראות רק מס' רשומות אחורה יש להקליד בתיבת המספר כמה ימים רוצים ואז ללחוץ ליד על הלחצן השמאלי בעכבר
- ניתן לראות היסטוריה של מעקבים – לאו דווקא הסטוריה של רכיב זה – בלחיצה על סינון מתקדם – פר מטופל- לפי טווח תאריכים
- מסך מטופלים פריסת אחות התווספה אינדיקציה לזמן מתן
- במידה ועבר זמן רב מעת הזמן המתוכנן ההוראה תיצבע באדום
- אם עוד לא עבר הזמן ההוראה תהיה בירוק