הנהלת המערך לשירות וחוויית המטופל ופניות הציבור מגיעה למחלקה להגיד תודה לאנשי הצוות, לאור מכתב הוקרה מרגש במיוחד שהתקבל ביחידה לפניות הציבור. המכתב הראשון, ממוסגר כאות הערכה, נמסר למחלקת א.א.ג, בניהולם של פרופ' נדאל מוהנא ואחות אחראית אהובה שלמה. את המעמד כיבדה בנוכחותה יעל דרומי, סמנכ"לית השיווק והשירות של בית החולים.
המכתב המרגש התקבל בעקבות הטיפול המסור באבי המשפחה: "הרופאים במחלקת אף אוזן גרון הצילו את חייו של אבא והאחיות עזרו לו מבחינה גופנית, ובעיקר מבחינה נפשית. הם הקלו עליו את השהות הארוכה באשפוז, לאחר ניתוח קשה וכואב. הטיפול של הרופאים היה מקצועי ומסור, ובעיקר בלטו החמלה, האמפתיה, הרגישות והסבלנות שלהם. האחות הראשית אהובה שלמה עם צוות האחיות הנפלא נתנו לדוד ולמשפחתו הרגשה של ביטחון, הרגשה שהוא נמצא בידיים טובות ומיומנות של אנשי מקצוע עם ניסיון וידע".
מנהלת היחידה לפניות הציבור, טניה עומר, אמרה בטקס כי ביחידה מתקבלים מדי יום מכתבי תודה מחממי לב ומשמחים, והוסיפה כי המסורת החדשה נועדה להביע את התודה באופן אישי בפני כל צוות המחלקה.